Ez az elektronikai rendszer bárminemű baleset esetén központunknak küld egy baleseti riasztást. És ez a lényeg.
Diszpécser központunk előnye, hogy a nap 24 órájában diszpécsereink csak erre a rendszerre figyelnek, és a beérkező jelzésekre reagálnak.
Ebből kifolyólag egy baleset esetén 10 másodpercen belül diszpécserünk reagálni tud a jelzésre.
A diszpécser által fogadott jelzés tartalmazza a gépkocsi pontos helyzetét illetve a sebességét, valamint a segélykérő feliratot.
Szerződéskötéskor adatkezelési nyilatkozat keretében elkérjük a szerződő fél kórházi előzményeit melyből csinálunk egy adatbázist, hogy baleseti jelzéskor a diszpécserünk már ebből az adatbázisból tájékoztathassa a mentőket. Előnye hogy az ügyfelünk a lehető legrövidebb időn belül a személyre szabott kezelési segítséget megkaphassa. (vércsoport, allergia, transzfúziós javaslatok, állandó gyógyszerek)
Diszpécserünk a jelzés fogadását követően megpróbálja az ügyféllel felvenni a kapcsolatot a szerződéskötéskor megadott telefonszámon keresztül (ezért is fontos bárminemű változás bejelentése részünkre).
Ha bármi oknál fogva a baleseti jelzést követően diszpécserünk nem tudja ügyfelünkkel felvenni a kapcsolatot a 3. próbálkozásra sem, abban az esetben automatikusan értesítik a hatóságokat és kiküldik a baleset helyszínére.